Većina logističkih provajdera pruža slične usluge klijentima u zavisnosti od svoje veličine i broja klijenata. Kvalitet usluge najbolje se meri ako vas klijent opet angažuje za sledeći posao.
Kada nas klijenti pitaju – Pa dobro po čemu se vaša usluga razlikuje od drugih – naš odgovor je jasan :
- ENPEKS u pružanju usluge klijentu postaje timski igrač kompanije koja ga je angažovala – vrlo često u pozadini jer je bitno da se pred kupcem pojavi samo klijent posebno u vrsti usluge od vrata do vrata. Cilj je da krajnji kupac bude zadovoljan.
- Posvećenost je princip u radu svih zaposlenih u ENPEKS-u jer klijent mora da oseti kompletnu pažnju u pružanju usluge.
- Rešavanje problema na terenu se sve više traži od logističkih provajdera a tim ENPEKS-a je posebno dobar u tome.
- Digitalizacija usluge – kod nas računari i tableti nisu samo pisaće mašine već sredstvo da se ubrza, olakša i precizira posao i ono najvažnije napravi ušteda klijentu.
- Svako da radi svoj posao – ENPEKS ima sve više klijenata koje ne zanimaju detalji usluge logističkih provajdera već žele biti obavešteni kada je usluga pružena. Timu ENPEKS -a se prepušta ceo posao logističke usluge i usluge transporta , špedicije i carine… Naravno tokom cele usluge pružene na ovaj način klijent je informisan gde je roba, u kakvom je stanju i kada je stigla na krajnju destinaciju. Time omogućavamo da se klijent bavi svojim poslom bez opterećivanja našim poslom.
Poseban kvalitet, a koji naši klijenti veoma cene je što se dogovorena cena usluge na početku posla ne menja do kraja posla čak iako je probijena procenjenja kalkulacija iz nekih razloga. Takođe vođenje računa o planiranim troškovima u interesu klijenta je naše pravilo u poslovanju jer kada klijent vidi da mu štedite novac – postaje vaš stalni klijent. U svemu tome najvažniji deo usluge je planiranje posla, usluge i troškova i tu se do detalja analizira svaka faza u pružanju usluge pa nema više iznenađenja u realizaciji posla.
Naši partneri na najvažnijim destinacijama u svetu rade kao da su u Beogradu i u interesu klijenata jer su oni možda najvažnija karika u kvalitetu usluge i kontroli troškova pružanja usluge. Naši klijenti u svakome trenutku znaju kakve su naše usluge logističkog provajdera i šta je realno uraditi u datom trenutku i prema datom problemu na svim pozicijama usluge koju pružamo. Kompanija ENPEKS je shvatila da je zadovoljan krajnji klijent najvažniji cilj naše usluge bez obzira da li uslugu pružamo sami ili u ime nekoga kao deo njihovog tima. Osnovna filozofija je kvalitet usluge i zadovoljan klijent.