ENPEKS Transporti i Carinjenja je u skladu sa redovnim periodičnim ispitivanjem zadovoljstva korisnika krajem 2021. sproveo anketu o kvalitetu sopstvenih usluga. Anketa je sprovedena u skladu sa smernicama ISO 9001:2008, tj ISO 9001:2015 sistema menadžmenta kvalitetom.
Anketa je poslana na adrese 100 redovnih kupaca, a iz rezultata izdvajamo sledeće:
Na prva četiri pitanja iz ankete korisnici su u velikoj većini odgovorili zaokružujući najbolju ocenu u smislu odgovornosti zaposlenih, kvaliteta usluge, pouzdanosti nivoa usluge i brzine obrade zahteve klijenta. Konačno, prema ocenama naših partnera – približno smo u pola slučajeva jeftiniji sa ukupnom ponudom, a u pola slučajeva na nivou cene konkurencije.
Preovlađujuće pozitivne ocene, kao i izostanak tj minimalan broj slabijih ocena, za nas su najbolji podsticaj da i dalje služimo klijentima i nastavimo sa usavršavanjem visokog nivoa usluge.
Nadamo se da će i nas i sve naše partnere tržište u predstojećoj godini još malo lepše pogledati.